Bättre att ha löpningen bakom sig…

Jag skulle egentligen ha sprungit veckans sista pass igår men det blev inte av. Och igår kväll var jag tvungen att ta en sömntablett för att somna vilket resulterade i att jag var helt ner drogad idag. Jag sov till klockan 09:30 vilket inte har hänt sedan jag fick barn typ.
Sedan sov jag 2 timmar till på dagen. 

Löprundan som jag skulle gjort på morgonen blev inte av. 

Vid klockan 3 bestämde sig mannen för att ta barnen och åka på roadtrip till legofestivalen i Örebro.  Med övernattning på hotell och allt. 

När de hade åkt var jag bara tvungen att gå ut och springa. Jag kunde inte vara hemma själv och bara slappa utan att ha löpningen avklarad. Det är bättre att ha träningen bakom sig framför sig och hela tiden känna att man borde träna istället för att ligga och kolla på sista säsongen av Game of Thrones igen. 

Så ut tog jag mig och det var rätt tungt idag. Men jag klarade av dagens pass också. Drygt 4km. 

Jag känner verkligen hur flåset blir bättre för varje gång. Så nöjd med mig själv. 

Och NU kan jag sitta i soffan resten av kvällen och göra ingenting  utan dåligt samvete.

Kommentera gärna

