V8 och still going strong

Jag hade en stressig dag och det var omöjligt att ta mig ut och springa på förmiddagen som planerat. Men vid 14.00 samlade jag all min styrka och bytte om och gav mig ut på en runda. 

Precis innan rundan fick jag ont i magen men kämpade mig runt i långsam jogg ändå. 

Sen fortsatte magontet tills jag kom hem och tog en losec. 

Ändå nöjd att jag tog mig runt. Än så länge har jag inte missat ett pass i det upplägg jag följer och nu är det näst sista veckan. Vore så trist att bryta det nu. 

Idag kom jag 4km och det var bara härligt (förutom i magen) hela vägen. 

Fantastiskt att jag hittat det igen. Jag skiter fullständigt i hastighet. Jag är ute 30-40 minuter och bara njuter. 

2 reaktioner till “V8 och still going strong

Kommentera gärna

