9 år senare…

Idag träffade jag en gammal kollega. Vi började prata löpning. Hon var den första dödliga jag kände som sprang maraton och vi jämförde lite. Jag berättade att jag tappat löplusten efteråt och hon hade samma erfarenhet. Hon jobbade fortfarande på att hitta den sa hon. 

Hon sprang maraton 2008! 😬😬😬

Så länge får det inte ta för mig 🙂

I går sprang jag 4km och det kändes härligt hela vägen. Imorgon står 25min oavbruten löpning på schemat. Så jag närmar mig mitt mål – att hitta glädjen i att springa 5km några gånger i veckan och nåt mil-lopp då och då. 

Kommentera gärna

