I min hjärna under löp-passet 

Plan innan gymmet: 6x4min-intervaller. 1 min vila mellan. 

Efter första intervallen: det här känns bra!

Efter andra intervallen: sa jag sex st? Fyra är också bra. Fyra fyraminutersintervaller. 

Efter tredje: ja. Fyra räcker!

Efter fjärde: jag orkar en till. Och så lan jag sänka farten lite på sista så går det nog. 

Efter femte: jag sänker lite varje minut på nästa.

Efter tre minuter på sjätte: haha. Sänka farten jag??? Nä. Det här var ju inte jobbigt. Jag ökar sista minuten istället. 

Efteråt: jäklar vilket bra upplägg. Det var ju jättekul! 

Kommentera gärna

