Sista passet 2016

I början av året satte jag ett mål att träna 200 pass i år. Det är 4 i veckan. Jag har inte riktigt nått dit. Men nästan. Om jag tränar ett pass till i år har jag fått ihop 180 pass. Och det är jag nöjd med. Det är ändå 3,5 pass i veckan.


Det har mest varit löpning – 106 pass löpning för att vara precis. Och 40 pass styrka. Några pass har jag också gått på – 26 gånger. Yoga blev det bara 6 gånger däremot. Jag som hade tänkt yoga oftare i år. Jaja….


Så vad ska det sista passet för året bli då? Jag tänker löpning på nyårsafton. Det är väl ett bra sätt att börja den dagen. Innan allt firande.

Det gör att dagens pass blev sista styrkepasset för i år. Då passade jag på att göra PB i marklyft. 122,5kg blev det idag. Det satt fint måste jag säga.

Vilket blev/blir ditt sista pass 20016?

 

 

Ps: appen heter TrainingGoal och finns på appstore

 

 

 

Kommentera gärna

