En sjukling funderar

Jag har känt mig krasslig hela veckan. Så noll träning för mig. Och i helgen är min man bortrest. Men på lördag eftermiddag finns en liiiiiten öppning för löpning när dottern är på dans och sonen på fotboll. Men det blir lite tight om jag ska hinna duscha innan dotterns dansuppvisning.Får kanske sitta där och lukta svett. Hehe

Det råder rätt låg träningspepp bland de bloggar jag följer. Men så har vi alla också haft tuffa mål i år. Vissa har redan bokat in lopp för 2107. Jag tvekar… borde jag boka in nåt. Det blev så tråkigt med ett gigantomål förra året

Kanske ska jag försöka springa ett 5-10km lopp i månaden. För att komma över nervositet och sånt. Jag gillar den tanken. Finns det möjlighet till det i Stockholm? Måste kolla upp!
Kram

Kommentera gärna

