Rapport från löpbandet

Nu har jag varit på gymmet. Det gick sådär. För jag hade gjort fel när jag la in intervallerna i appen. Istället för 2 minuter vila blev det 2,5 minuter vila och det ar ju lite länge och då började hjärnan tänka om. Ska jag springa ändå? Men då blir allt fel. Kanske vila 2 minuter och en 30 sekunder på mellantempo? Jag höll på och tänkte och om det är något jag INTE vill göra medan jag springer intervaller på löpbandet är det att tänka.

Och så lyssnade jag på Piskan och moroten-podden och var helt säker på att de skulle säga mitt namn när de sa vinnarna i tävlingen om platser på winter-run i göteborg. Och så sa de inte mitt namn. Så chockad  alltså.

Lyssnar ni på den podden? Jag gillar den men Ina måste lägga i ett högre tempo nu alltså. Om hon ska orka en halvmara i vår. Kom igen Ina!

Anyhow. Det är fredag och jag har trots allt tränat och ska snart gå hem från kontoret. Denna vecka blev det bara två träningspass så jag måste väl få till nåt på helgen också. Den som läser får se vad det blir…kanske.

Ha det så bra!

Kommentera gärna

