Måndagsmax

Idag är en pissig måndag. Jag är trött, en grej på jobbet gjorde mig p****d off, jag tappade bort/ blev bestulen på mitt favorithalsband på gymmet. Jag tog av det när jag skulle bänkpressa och när jag hade duschat kom jag på att jag glömt det ute i gymmet. Då var det borta. Ingen hade lämnat in det så tillfället måste ha gjort tjuven. Jag har satt upp lappar och hoppas att eventuellt dåligt samvete kan leda till att jag får tillbaka det.

Men jag persade i bänkpress, det gjorde jag. 42,5kg

Det är ju alltid något, det är det.

bankpress-paket

Kommentera gärna

