Det är ok att träna utan att vilja bli bättre

Träningslusten lyser fortfarande med sin frånvaro. Men det är ok för jag tränar ÄNDÅ. Idag blev jag inspirerad av Ida som känner lite likadant. Ingen prestation, bara göra. 

Tog mig till gymmet och brände av en massa intervaller på löpbandet. Jobbigt innan – skönt efteråt. 

Under passet lyssnade jag på podden piskan och moroten där de pratade om att alla bara vill bli bättre och att man aldrig hör om de som inte har den ambitionen. Som bara tränar för att må bra. Just som jag känner att jag gör nu. Det var mycket igenkänning i dagens avsnitt. 


Före/Efter

Kommentera gärna

