Långsamt framåt är ändå framåt

Någonting hände efter att jag sprang de där 5 kilometerna i fredags. Det började spritta lite i benen. Så pass mycket att jag faktiskt tog mig ut och sprang en liten kortis på 4 kilometer i lördags morse också. Två gånger på en helg! Är torkan över???

Det viktigaste nu är bara att få till glädjen igen. Jag har inga ambitioner att springa långt alls. 4 kilometer är jag helt nöjd med.

För känslan efter ett sånt löppass är faktiskt lika härlig som efter en mil eller två. Och det är det viktigaste. Att få känna sig nöjd och glad.

Och det är så skööööööönt att inte ha några krav på mig. Så otroligt skönt!

 

Kommentera gärna

