Nya utmaningar

Häromdagen när jag kom ner på gymmet stod där en whiteboard med höstens small-groups. Jag skulle ju gärna vilja gå på tyngdlyft eftersom det är typ det roligaste jag vet. Tyvärr kan jag inte gå på kvällstid. Men så hade de en weightloss-grupp.


Jag tycker ju att det är så jäkla tråkigt att ha ”gå ner i vikt” som mål men det behövs ju. Jag har ju alla verktygen och det känns som en grupp en gång i veckan skulle kunna motivera. För man vill ju inte komma dit utan att visa resultat. Ska det bli höstens mål?

Jag signade upp.

Det börjar nästa vecka.

Lite läskigt.

Men friskt vågat hälften vunnet som man brukar säga.

Kommentera gärna

