Ångest

Hej

Det var ett tag sedan. Jag har inte riktigt velat gå in här för då måste jag ju skriva om hur det går med träningen inför den där maran jag gick och anmälde mig till. Som är snart. Varje dag lägger de upp bilder på instagram och räknar ner dagarna. 65 dagar idag!

Asså det går… inte så bra. Jag har inte fått till ett enda långpass senaste tiden. Och det måste jag få till snart känner jag. Minst ett på 25 och ett på 35 innan loppet. Och ett 10-15km-pass i veckan.

Jag hade en plan att springa hem från jobbet på fredag men så fick jag erbjudande om att lyfta tungt med en fin vän och tackade ja. Så på lördag får det bli ett långpass. Det ska åska. Jag måste ut ändå. Måste.

053e8e20c15ebf3d2b07d43676101347

Men flygresan är bokad och boende fixat. Så jävla läskigt!

 

 

7 reaktioner till “Ångest

Kommentera gärna

