I’m only in it for the bling

Så, min medalj / armband från halvmaran gick sönder efter en vecka. Jag mejlade arrangörerna och hade ett nytt armband i brevlådan efter bara två dagar. Så snabbt jobbat! Tyvärr gick det andra armbandet också sönder efter bara en halvtimme. Jag låg i sängen och titta på TV och när jag skulle släcka var armbandet sönder. Jag även sett en tjej på fb vars armband hade gått sönder och min kollegas har också gått sönder. Det måste ju vara något produktionsfel!

Jag vet inte om de kommer skicka ett nytt armband till mig eller inte men om jag får det kommer ju inte använda det utan sätta upp det på väggen bland mina andra medaljer. Synd eftersom det var så fint och ett av skälen till att jag sprang loppet. I’m only in it for the bling. 

Kommentera gärna

