14km innan frukost

Imorse vaknade jag som vanligt 5.30. Men barnen sov borta så jag behövde inte rodda morgonbestyren och skjutsa till förskola/skola. 

Jag hade tänkt åka till gymmet innan jobbet men så fick jag feeling och sprang till jobbet istället. 

  
14 km blev det  och det var riktigt härligt. Jag tog det lugnt, sprang 3km och gick en. När jag för så känns det som att jag kan hålla på hur länge som helst. 

  
Precis när jag närmade mig stan började solen värma. Så härligt. 

  
Väl framme på jobbet dök jag in i fiket på bottenvåningen och köpte yoghurt, granola, avocado och ett ägg. Ägget orkade jag inte men det andra smakade riktigt gott. 

Det tog ungefär en timme extra jämfört med en vanlig morgon. Om jag även räknar in dusch och ombyte. 

En timme extra på morgonen och så är träningen avklarad. Mkt smidigt! 

Nu är det sofflocket som gäller. Det är jag värd. 

Kommentera gärna

