Ikväll var löpträning igen. Jag har sprungit två dagar i rad redan så jag borde ha vilat idag men det fanns inte på kartan tyckte jag.

På schemat stod där fartlek och jag kände ganska direkt att min kropp inte alls var med på det. Så jag joggade runt lite långsamt (och lyckades skrapa ihop 5 km trots allt). Men det var så jävla kallt ute och jag frös så mycket att när jag kom hem var jag som en isbit. Då ville jag bara hoppa in i duschen på en gång men icke sa Nicke. Istället fick jag ligga bredvid en övertrött femåring som grät i flera minuter för att jag inte orkade läsa en bok. Jag orkade inte lyfta den. Nu sover iaf båda barnen och jag har tagit en dusch och har en kopp med varmt sött te och middag framför mig. Härligt!

    
 

Kommentera gärna

