Halvmaran som inte blev av

Idag skulle jag varit ledig från jobbet. Vi har jour ibland och då får man en ledig dag. Mycket lyxigt. Planen var en halvmara i lugn fart. Som jag såg fram mot det. Kläderna förbereddes kvällen innan.  Jag var så peppad. 

På natten kom sonen till min säng. Hmmmm känns han inte väldigt varm? När tempen togs på morgonen byttes ledig dag ut mot vabb. Och 21km ute blev 2×30 min på crosstrainern medan sonen såg på tv. 
  
På kvällen hann jag även med 10 minuter upp och ner i trappan med 5 knäböj mellan varje varv. 

  
Känner mig ändå rätt nöjd som fått till dagens 10000 steg trots att jag knappt lämnat huset. Jag är värd fina jordgubbar och liten ostbricka till grey’s anatomy ikväll. 👍🏻

 
Imorgon kommer farmor och passar sjuklingen medan lillasyster är på kalas. Då ska jag ut och springa! 

Varje dag är en ny chans! 

Kommentera gärna

