Ny vecka – nya tag

Det här var en första helgen på väldigt länge som jag inte har sprungit överhuvudtaget inte tränat överhuvudtaget. Jag har haft noll lust! 

Idag är jag ombytt på morgonen och tänker gå till gymmet innan jobbet. Jag gör det för att jag ska, eller typ måste, inte för att jag vill. För att jag kommer att må bra efteråt det vet jag. när kommer under våren egentligen med värme och sol på kvällen så att man får extra energin som jag behöver just nu. 

Det är inte lång tid kvar till (whhm) halvmaran och jag är inte så tränad jag borde vara. Alltså jag vet att jag klarar av den. Men det vore ju skönt att klara den lite bättre än förra året. 

Men mitt fokus ligger ju lite längre fram på en något längre tävling så jag ser halvmaran som ett långpass i träningen för marathon. Och då har jag nog inte haft lika stor motivation som förra året när det var årets stora tävling.

   
 

Kommentera gärna

