Sammanfattning av årets första två månader

Januari var trögt. Jag hade ungefär noll lust att springa eller träna. Det var tur att jag investerat i en PT så att jag hade någonting som drog. För mitt i februari började det ju att kännas roligare igen. Ungefär samtidigt som jag kunde börja springa ute i linne igen. 

Trots noll träningslust gick jag ändå och tränade minst tre gånger i veckan. Precis som jag sagt att jag skulle. Även om det bara blev 20 minuter intervaller någon dag. Eller tre långsamma kilometer en annan. Jag gjorde det iallafall. 

Och nu känner vi av våren och går in i den bästa och härligaste löparperioden. Eller hur?! 

Nu ska jag bara få till några rejäla långpass. Gärna 25-35km. 

   
 

3 reaktioner till “Sammanfattning av årets första två månader

Kommentera gärna

