Frisksportig dag och säkrare kvällsrunda

Idag tog jag mitt vinterbadandet till en ny nivå när jag äntligen doppade i huvudet. Det kändes ungefär som att hela mitt hår frös till is på en och samma gång efteråt men jag var väldigt nöjd.

  
På kvällen lyckades jag ta mig ut och gå en promenad med barnen hade somnat.
Det borde inte vara så att man ät rädd för att gå ute på kvällen men det känns liksom lite olustigt måste jag säga.

 

innan promenad
  
efter promenad!
 Men nu har jag iallafall laddat ner en app som man kan ha i bakgrunden och om man delar ut hörlurarna så skickar den SMS och en karta över vad man är någonstans till dem man har valt. Det gjorde att det kändes lite säkrare i alla fall. Ladda ner den om du är som jag och känner att du vill ha en backup på kvällen när du går eller springer.

   
 
Imorgon är det måndag igen och kanske får jag till Soma moves, det var längesen jag var där och min kropp saknar dig faktiskt. Hoppas ni haft en bra helg, vi hörs snart!

Kommentera gärna

