Kan döda för en löprunda

Idag har jag varit ensam med barnen. Dagen har varit ett enda långt service av barn-race. Köra och lämna barn på aktivitet (1h i bil), hem, leka med andra barnet, fixa lunch, baka kladdkaka, rita, köra och hämta barnet (1h i bil), underhålla två barn som inte kan roa sig själva, tvätta tre tvättar, baka chokladbollar (har kalas imorgon), sortera tvätt osv osv. Ja, ni med barn vet vad jag menar. 

Jag har inte gått mer än 50 meter utomhus…max, ätit rätt kasst och känner mig så trött i huvudet och seg i kroppen. (Kan också vara för att jag drack 3 glas alkohol igår vilket jag i princip ALDRIG gör). 

Man längtar aldrig så mycket efter en löprunda som under sånna här dagar. Hoppas jag kommer ihåg det imorgon kl 9 när jag har en runda inplanerad. 

 

När femåringen väljer lunch.
  
The never-ending tvättstory
  
Chokladbollar
 

Kommentera gärna

