Lopp på G

Jag berättade för min PT att jag anmält mig till en massa lopp i vår och han undrade när de var. Då slog det mig att jag inte hade någon riktig koll. Hälften var inte ens inskrivna i min kalender. 

Men nu är det ordning på torpet. 

I give you – lopp som Ida ska springa i år! 

  (lopp runt Kungsholmen är alltså sthlm10 som inte går runt Kungsholmen utan längs norr Mälarstrand. Om en ska vara petig. )

Det började pirra i löparnerven när jag såg alla lopp. Tjoho. Medalj och banan!  
  

2 reaktioner till “Lopp på G

Kommentera gärna

