Back on instagram

Nu kan man ÄNTLIGEN växla mellan två konton på instagram så jag försökte lägga till mitt gamla soffpotatis konto men det var ju raderat. Men skam den som ger sig det finns ett nytt soffpotatis-konto på insta  och du borde följa det!

  

2 reaktioner till “Back on instagram

  1. Hej! Jag är en av följarna på IG ☺️ Du jag undrar över hur det upplevde att det var att sluta med Lofsangruppen? Jag har precis bestämt mig för att avsluta abonnemanget, jag är inte i mål med vikten och mitt knä gör att jag måste söka rehab live. Och ekonmin tillåter inte längre att jag fortsätter. Men man blir ju lite nervös över hur det ska gå! Vad har du har erfarenheter av att stå på egna ben? Speciellt kosten.

  2. Hej. Jag tyckte ju inte att jag fick så bra kosthjälp av dem denna gång så det kändes inte som någon skillnad. Jag VET ju redan vad jag ska göra/äta men jag klarar inte att göra det. Första gången jag körde med dem gick det mkt bättre och jag fick MYCKET bättre stöd. Gick ner massor. Men denna gång klickade jag inte med min coach. Så för mig var det bara skönt att sluta. Annars går det bra att stå på egna ben. Lycka till!

Kommentera gärna

