tre positiva saker från dagens träningspass

Tre saker jag blev glad av före, under och efter dagens träning:

1. Att jag fick med mig två kollegor. Vi gjorde alla olika saker men vi bytte om tillsammans. Det är alltid trevligt med sällskap och man jobbar liksom bättre i arbetsgrupen om man sett varandra nakna. 🙂

2. Att intervallpasset kändes så bra och lätt. Jag kände mig stark och snabb och målmedveten och grym! En härlig känsla.

Upplägget var:

1 min 9km/h

1 min gåvila

1 min 10km/h

1 min gåvila

1 min 11 km/h

1 min gåvila

1 min 12 km/h

1 min gåvila

X2

Sen fortsätter du med:

1 min 12km/h

1 min gåvila

40 sek 12 km/h

1 minut gåvila

20 sek 12km/h

1 minut gåvila

X2

Med två minuters uppgång och nedgång blev det precis 30 minuter.

 

3. Precis när jag klivit av bandet kom en kollega upp från omklädningsrummet.

  • Jag var så opeppad på att gå till gymmet och träna men nu när jag ser dig så ser jag ju att det fungerar. Nu vill jag också bara kuta.

 

Så jäkla härlig kommentar. Den blev jag riktigt glad av.

  

Och som bonus, den sköna sköna tröttheten man får i kroppen av ett riktigt bra pass!

Kommentera gärna

