Årets smycke på Women’s health half marathon

Åh, jag blev så glad när jag såg årets smycke. Visst är det snyggt?!

WHHM_smycketWHHM_smycket2

Jag har ofta på mig halsbandet man fick förra året och det här armbandet kommer att passa jättebra till.  Supersnyggt!

  
Jag undrar om de som delar upp loppet och springer halva var får ett smycke att dela på 🙂

Om du vill läsa om hur det var när jag sprang loppet förra året kan du göra det här och om du vill anmäla dig så gör du det här

2 reaktioner till “Årets smycke på Women’s health half marathon

Kommentera gärna

