En timmes löpning – bästa lyckopillret

Idag var jag så OPEPP på att springa. Det är dagen före mens (om jag räknat rätt) och hela jag är bara ett enda stort VILL INTE. Ni ser ju på bilden nedanför hur peppad jag är 🙂

Men jag hade PT-tid så jag begav mig till gymmet och bytte om.

SÅ JÄVLA PEPPAD PÅ DET HÄR MED LÖPNING SER DU VÄL!

 

Och nu är jag glad att jag gjorde det för efteråt var det ju skönt. Det är det ju alltid. Kolla bara på efterbilden hur nöjd jag ser ut:

JAG? OPEPPAD? SKULLE INTE TRO DET! LÖPNING IS THE SHIT!


Hur var själva passet då? Jo först joggade vi uppvärmning i 10 minuter, sen körde vi 4st 3-minuters tröskelintervaller. Sen blev det lite jogg igen innan vi hittade en härligt lång backe som vi maxade uppför 3 gånger innan vi joggade 2km hem igen.

Sammanlagt blev det ungefär 7km i härlig vårsol. Finns det nåt bättre lyckopiller egentligen?

2 reaktioner till “En timmes löpning – bästa lyckopillret

Kommentera gärna

