Tiden går

Blev påmind om att det är två år sedan jag köpte gymkort. Vet inte för vilken gång i räkningen men den här gången fortsatte jag att gå. Och har väl snittat på 3,5 ggr i veckan. Jag är rätt nöjd med mig själv. 

Det påminde mig också om att det är 2,5 år sedan jag började springa. 3-år firas med ett marathon. Det blir bra. Undrar hur många mil jag fått ihop sedan dess. Kan man se det i runkeeper kanske?

Tackar mig själv för att jag tog tag i träningen och har skött den så bra! 

status för två år sedan. träningskompisar is the shit!
Kommentera gärna

