Två träningspass på en dag gör Ida glad

I morse skulle en granne till mig gå på ett friskispass så jag hakade på. Dock var jag inte så sugen på ännu ett jympa pass utan ställde mig på löpbandet och brände av 5 km. Väldigt skönt löpband måste jag säga! (Eller var det de nya skorna?)  Plus att jag stod bredvid den där skidmaskinen och fick fläkten i ansiktet. Bra gymtips! 

När jag var klar tittade in i stora salen där gympa-passet fortfarande pågick. Det här var gympa medel och det såg fakriskt lite bättre ut än gympa bas. Ledaren var lite pepprgare kan man säga. 🙂

Imorgon har jag bokat in mig med en bekant på ett pass som heter inspiration skivstång. Vet inte vad jag kan förvänta mig så går med öppet sinne. 

Jag minns i början när jag köpte sats kort, så gick jag ju faktiskt på alla möjliga pass innan jag hittade de som jag gillade, och så får jag väl göra nu också.

På eftermiddagen åkte jag in till stan och gick på yoga med en kompis. Yoga är ju inte riktigt min grej men jag har tänkt att jag ska gå på yoga en gång i veckan nu för jag tror att det är bra ändå. Speciellt eftersom jag alltid glömmer att stretcha så kan ju en timmes ”stretch” i veckan varit bra. 75 minuters yoga kändes lite läskigt eftersom jag mest kör 30 minuterspass men det gick bättre än väntat och jag lyckades faktiskt få över benen över kroppen i någon konstig ställning också. Det blev jag nöjd med.

En mycket bra söndag helt enkelt. Imorgon är det tillbaka till jobbet och det ska bli ganska skönt. Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentera gärna

