Känslan efteråt är värd allt

Jag masade mig upp från kontorsstolen och genomförde styrkepasset trots att jag inte var ett dugg sugen. Sen kände jag mig som världens bästa människa. Jag var så nöjd med mig själv, så stolt över mig själv. Bästa känslan ever! Man måste komma ihåg den när det känns sådär ”jag vill inte”  🙂

Det är så lyxigt att jobba nu i mellandagarna. Det är knappt någon här och allt går så fort att göra när man inte blir störd av möten och annat. Jag hade inga problem att hinna träna både idag och igår. Tänk om det alltid kunde vara såhär.

Kommentera gärna

