Vad hände 2015?

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, sprang en halvmara för fan. Tänk att för ett år sedan satt jag och var jag orolig över hur det skulle gå och nu vet jag att det gick jättebra. Friskt vågat och vad är det värsta som kan hända liksom?
IMG_2108

IMG_2110
Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga. Sysslar inte med sånt

Kommer du ha några nya för nästa år?
Se ovan

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Knasig fråga, ja, det kom några nya barn lite här och där. Det gör ju det nu för tiden.

Dog någon som stod dig nära?
Nej, inte i år heller. Phu!

Vilka länder besökte du?
USA och Finland är de jag kommer på just nu

IMG_1966

IMG_1960

Vilket datum från år 2015 kommer du alltid minnas, och varför?
Jag är inte så bra på datum men min första halvmara glömmer jag nog inte. Och när min son började skolan!

Vad var din största framgång 2015?
Halvmaran (börjar jag bli tjatig nu) (och när jag sprang 3 mil). Att jag fortsatte att träna regelbundet även detta år. Att jag blev fast anställd på jobbet. Att jag besegrade en depression och tog mig ut på andra sidan.

Vad är du mest nöjd med?
Se ovan. Och att min familj har blivit så mysig och harmoniskt. Hej då jobbiga småbarnsår känns det som.

Största misstaget?
Misstag och misstag…. men mitt andra försök med Lofsangruppen blev så fel och kostade både pengar och energi.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte så värst.

Bästa köpet?
En startplats till Helsingborgs Marathon 2016? Börjar bli rätt nervös nu faktiskt.

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, alltid

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min familj, alltid!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det har gått mycket upp och ner om man säger så, men just nu, gladare än på länge.

Vad önskar du att du gjort mer?
Börjat med antidepp tidigare.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Deppat. Ätit mindre onyttigheter

Hur många one night stands?
Meh. Jag är gift och sysslar inte med sånt!

Hur många har du nobbat?
I wish….

Favoritprogram på TV?
Bron, Homeland, Greys anatomy tex

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar är ett för starkt ord. Men jag har tappat förtroendet för några som jag litade på förut. Men hata…nej.

Bästa boken du läste i år?
Oj, minns inte

Vad ser du fram mot under 2016?
Se mina barn växa upp mer, komma igång med regelbunden yoga, ta mig igenom ett Marathon och att få njuta av det lugn som finns i mig nu.

6 reaktioner till “Vad hände 2015?

  1. Alltid roligt med listor.
    Klart du ska vara stolt över halvmaran! Ta upp det hur många gånger du vill. 😉

    Har läst att du inte vill skriva öppet om det där med Lofsan-grupp och respekterar det.
    Samtidigt kan man inte låta bli att undra lite vad som hände. Hoppas inte att det var något som du går och tänker på i alla fall.

    Kram M

  2. Jag trivdes inte med min PT och ville byta och jag tyckte inte att de agerade på ett så proffsigt sätt i den situationen kan man väl säga. Nu tänker jag inte på det längre men jag förlorade/ tog avstånd från ett sammanhang jag tidigare trivts i. Det känns alltid tråkigt och jag saknar ibland att ha den backuppen, stödet och peppen som fanns där.
    /Ida

  3. Roligt att du hittade till vår blogg idag. Passar på att titta runt på din blogg lite. 🙂 Grattis till halvmaran! Det är mitt löparmål för 2016! Vilken sprang du? Jag är anmäld till både Whhm och Göteborgsvarvet, får se hur det går…

Kommentera gärna

