Om att göra det man sagt att man ska göra

  
Dagen började med soffmys framför julkalendern. Jag gillar varken Erik eller Lotta men tycker ändå att den är riktigt bra. Sedan var det dags för avslutningshow i sonens skola. En nästan 2 timmar lång megashow med fantastisk koreografi och grymma barn. 

Efter fika och hej då-kramar till fröknarna drog jag hem för att jobba. 

Betade av massa jobb i rask takt och drog sen ut på en intervallrunda. 3km löpning, 1 km powerwalk x3. Jag ville sluta flera gånger. Tänkte att jag kör bara en kilometer till, eller nu börjar jag gå, eller jag kör 2 intervaller det får räcka. . Men jag fortsatte och gjorde precis det jag hade sagt att jag skulle göra. Det är fan den bästa grej jag vet. Känslan av: jag gav inte upp!

  
Sen åt jag en grym acaii-bowl. Så jävla gott. Hade mango och banan i och lite mango, granola och jordnötssmör på toppen. Mums! 

  
Efter det var jag helt slut. Bäddade rent i sängen och däckade i en timme innan jag hämtade barn och köpte fredagsmys och lagade middag (som ingen gillade faktiskt) och nu ser vi julkalendern för 3:e gången idag innan läggdags för dem och chips för mig. 

Så bra fredag! 

Trevlig helg alla

Kommentera gärna

