Den stora ”fan vad jag är bra”-dagen

Imorse läste jag, precis som så många andra, artikeln om Madeleine som fick ett alarm om HLR. Jag hargått HLR-utbildning men inte anmält mig till sms-livräddarna. Nu fick jag ändan ur vagnen. Dagens första ”fy fan vad jag är bra”

På väg till jobbet fick jag ett sms. det blod jag gav för nån vecka sedan hade använts. Glädjen när man får sånna mess. Dagens andra ”fy fan vad jag är bra”.

Och det slutade inte där. 8.30 hade jag PT och det var utelöpning på schemat. utelöpning med fokus långa och sega backar. Långa och sega backar som blev längre för varje backe. Den sista var 500 meter lång! Mina ben var rätt möra efter den om en säger så. Men jag sprang hela vägen. 8,4k. Dagens tredje ”fy fan vad jag är bra”.

Sen fortsatte jag med att lösa en klurig grej på jobbet. De kommer att bli helt till sig när jag presenterar den på ett möte imorgon. Så jäkla snyggt blev det. Men jag kan tyvärr inte visa er här. Sekretess and all that you know. Men helt klart dagens fjärde ”fy fan vad bra jag är”.

Och den femte blir när jag bjuder min lillebror på Sushi Sho ikväll. Fan vad gott det ska bli.

En riktigt bra dag idag alltså.

2 reaktioner till “Den stora ”fan vad jag är bra”-dagen

Kommentera gärna

