Lyx lyx lyx

Igår körde jag ett core-pass på lunchen. Sen hade jag tänkt fel och blev jättejättejätte-stressad till ett möte. Hann inte äta lunch ens. Så efter det var det extra skönt att inte behöva hämta barn och så. Istället satte jag mig på NK och åt en urgod pumpasallad. Magen var som ett hål innan så den salladen satt där den skulle. 

Sen checkade vi in på Grand hotell. Först chillade vi på rummet. Tog ett bad. Käkade chokladtryfflar i sängen. As you do! 

 
Vid fem drog vi ut på en drink och middag. Vi var hemma lagom till idol och jag somnade mitt i. Jag sov 11 timmar och vaknade av att frukosten kom till rummet. SÅ SKÖNT!  

   
Efter frukosten drog jag ut en liten löprunda. 3km i krispigt soligt väder. UNDERBART. Är mycket nöjd att jag sprang på morgonen. Det tar ju bara 20 minuter och så mår man ju så mycket bättre efteråt.   

    
   
Nu ligger jag i the quiet room på spat och bara njuter. Tänk om varje fredag var såhär.  

   
 Lyx lyx lyx. 

4 reaktioner till “Lyx lyx lyx

  1. Ha ha, så där gör jag ofta! Blir lite för entusiastisk på lunchjoggen och inser i omklädningsrummet att jag har ett möte om åtta minuter, anländer dit småjoggande, med blött hår och vrålhungrig, för att börja eftersvettas fem minuter senare…

Kommentera gärna

