3 saker jag ser fram mot denna vecka

  1. Att jag har PT imorgon. Längtar redan.
  2. Att jag ska få träffa Linda Hörnfeldt från better bloggers imorgon. Visserligen för jobbets räkning men lite blogginspiration kanske spiller över hit.
  3. Att jag och min man ska bo på Grand hotel i helgen! Tjohooooo. Vi har som vana att bo där varje bröloppsdag eftersom vi hade vår första date där. Förr om åren längtade jag efter hotellfrukosten när jag bodde på hotell. Nu längtar jag efter att få springa ett varv runt stan (eller hänga i gymmet om det regnar) och sen hänga i deras underbara spa-avdelning. Den är så lyxig och härlig. Det finns blandannat en tunna med kallvatten, om man drar i ett snöre får man vattnet över sig. Den gillar jag.
    Frukosten på Grand är iofs FANTASTISK. Jag åt den godaste grapefrukt jag någonsin ätit där. Längtar efter att få äta det igen. Längtar så jag nästan dregglar.

Ja men ni hör ju. Värsta veckan!

Jag kom precis på att förra året hade jag sprungit tunnelloppet innan vi checkade in på Grand Hotel. Jag stod där i receptionen,  svettig och dan i mina springkläder. Det första jag gjorde var att tappa upp ett bad. hela jag fick plats i badkaret, jag kunde typ simma i det. Med massa lyxiga lyxiga produkter också. Och sen la jag mig i den stora mjuka härlig sängen och kände att jag mådde så jävla bra. Så borde man få ha det efter varje tävling 🙂

Detta bildspel kräver JavaScript.

2 reaktioner till “3 saker jag ser fram mot denna vecka

Kommentera gärna

