Helkroppsträning på 20 minuter

   
Efter en rätt stressig söndag som dessutom innehöll för många portioner av en favoritblåbärskaka från min barndom (magen stod i fyra hörn efteråt) hade jag ingen lust att träna. Men min man var duktig och gick en mil i regnet så jag ville inte vara sämre. Jag har hittat en massa pass som man inte behöver redskap för och idag blev det ett 20 minuters helkroppspass.
   
 Jag hade missat att man FICK vila mellan varven och var rätt slut när jag var klar. 

Men det tog ju bara 20 minuter. 6-åringen tittade på Netflix under tiden och 4-åringen tränade lite med mig och gjorde sedan sitt bästa på 4-åringars vis att få mig ur kontroll. Men jag bet ihop och slutförde passet. (Ok en liten paus för hjälp på toaletten blev det). 

Nu är jag redo för kvällens pass nummer två. Lägga två barn som inte vill sova. Det passet tar nog längre än 20 minuter. Sen ska jag vila framför Solsidan, välkommen till Sverige och bron. Söndagar är bra tv-kvällar. 

Kommentera gärna

