Hur mår kroppen efter ett långpass?

Jag var lite orolig att jag pajade kroppen när jag ökade distansrekord med en mil. Bara sådär. 

Men åh vad jag är stolt och tacksam över min kropp. Idag känns den som vanligt. Jag är inte stel och har inte ont någonstans. (Igår hade jag liiiite ont i knäna)

Jag mådde så bra att jag drog av ett TRX-pass på lunchen. 

Tack kroppen för att du håller för allt jag ber dig att göra. 🙏🙏🙏💪🏻💪🏻💪🏻👏🏻👏🏻👏🏻😀

  
Det här däremot. När jag sprang kände jag att min bh skavde lite men inte så farligt att jag stannade. 

Idag uppmärksammade min kollega mig på detta 

  
TRÄNINGSSKADA!!! 😂😜

En reaktion till “Hur mår kroppen efter ett långpass?

Kommentera gärna

