Imorgon öppnar anmälan till Helsingborg marathon. 

Jag fick detta från min springpartner igår när jag var ute och sprang:

  
GAAAAAH! 

Imorgon öppnar anmälan. Fick lite kalla fötter när jag hörde att det ”bara” var 1000 som sprang förra året och mailade iväg detta till maran. 

…jag vill gärna springa men är sjukt långsam (kommer nog in på 5,30) och tänker att om det är 1000pers så kommer jag känna mig så ensam längst bak och all publik etc ha gått hem.

Fick svar direkt:

Hej Ida

Förra året hade vi mellan 1500 – 2000 maralöpare och ungefär detsamma för stafetten.

Du kommer inte känna dig ensam! Du anar inte hur mycket fantastisk feedback vi fått från löpare om att publiken och funktionärerna är helt magiska till att heja fram även de sista löparna!

Jag hoppas få se dig på startlinjen nästa år!

Andreas Gartmyr

Han utan skor

GAAAAAAAAH!!!

Kommentera gärna

