Har du 12 minuter över?

Många har svårt att få tid till träning. Jag har pratat om det här förut, att det heter inte ha tid utan det heter prioritera. 

Idag gick jag ner på gymmet vid jobbet och körde ett 12 minuters pass. Jag körde visserligen 7min rörlighet innan men även om man inte har 21 minuter på sig skulle jag säga att 12 minuter har alla.  Och efter de 12 minuterna med en massa hopp så var jag så slut att jag var tvungen och ligga på mattan och pusta ut i flera minuter (ok man måste ha några minuter att dö lite på också antar jag ) 

Men det var iallafall knäböj med hopp, dynamiska mountainclimbers, dynamiska utfallshopp och burpees. 45 sekunder arbete 15 sekunder vila. Tre varv utan vila mellan. Sen är du död. 

12 minuter.Try it, you might like it. 😀

  

Kommentera gärna

