Hej minns du mej?

Hej!

Det har varit lite mycket sista tiden och ni har fått stå tillbaka. Min man bröt ju nyckelbenet i somras så det blev lite mer för mig att göra därhemma om man säger så, nu börjar han kunna röra armen rätt bra även om det gör galet ont fortfarande. Det har även varit skolstart för ena barnet. Vi har lagt om våra tider och morgonrutiner hemma och det har blivit så himla bra. Barnen äter nu frukost på fritids/förskola och allt är mycket lugnare på morgonen. En sån hit! Det gör det iofs omöjligt för mig att promenera eller träna på morgonen men det får det vara värt.

Jag har ju också börjat i lofsangruppen igen. Min nya coach heter Elin och verkar jättegullig och bra. Jag har lämnat in en kostdagbok och ska få feedback på den imorgon hoppas jag. Idag ska jag köra mitt första träningspass också. Det känns riktigt bra att vara tillbaka i lofsangruppens säkra trygga händer.

Vad har hänt mer? Jo, jag var på ett event med Röhnisch där coacher från lofsangruppen (bland annat ”min” Elin) körde löpträning i parken. Så jäkla kul. Och jobbigt. Ibland när jag gör sånt där och blir helt slut av ett varv runt fontänen undrar jag hur tusan jag har orkat springa ett halvamrathon.. Och hur tusan jag tänker när jag planerar ett helt marathon nästa år.

Grymma löpartjejer
 
Efter träningen fick vi de godaste rawfoodbollarna jag någonsin ätit. Måste hitta receptet och göra dem. Om någon på röhnisch mot förmodan läser detta får ni gärna berätta hur ni gjorde.

Och så har jag anmält mig till womens health half marathon 2016 (även om jag tydligen sa never again efter förra gången)

Ja det var väl det. Hösten är här. Nu kör vi!

 

P.S
Fotot är helt fräckt skärmdumpad från Alla kan träna-Idas instagram. Jag hoppas att det är ok.

Kommentera gärna

