Jag börjar med lofsangruppen igen!

Nu börjar jag en ny omgång med lofsangruppen. Jag minns hur kul det var på fredagarna när nya passen kom. Nu får jag allt det där igen. Massa roliga pass och pepp så det räcker och blir över. Det bäddar för en kul höst. 

Och så fick jag en annan coach än förra gången. Spännande! Jag var tvungen att googla henne lite. 😳 Undrar vad dottern kommer säga när jag berättar att min nya coach är Barbies röst? Barbie!!!

Jag tror att det blir till att skriva autograf när vi ses på lofsangruppens träningshelg i Torekov om nån månad. Jamen ni hör ju vilken bra höst det här blir. 

Då kommer jag få träffa min förra coach också. Det ser jag fram emot. Hon hjälpte mig så mycket och fick mig att ta ett sånt stort kliv på vägen mot bättre hälsa. Jag är dig evigt tacksam för det Sophia. 

Min typ av lyxfrukost – frön och mjölk!
Categories: Mat

2 reaktioner till “Jag börjar med lofsangruppen igen!

  1. Lustigt, min man pratade på lunchen om hur hans gamla klasskompis visst är barbies röst och så sitter jag nu och läser ikapp hos dig och läser om din coach… måste ju vara samma :-). Fast i min värld är det coolare att hon är PT 😉

Kommentera gärna

