Midnattsloppet 2015: del 1

ikväll ska jag springa midnattsloppet. Men med tanke på att min man bröt nyckelbenet när han räddade vår son som föll ur en vattenrutschbana och jag därför dragit ett rätt tungt lass senaste veckan (då vi inte kunnat bo hemma pga uthyrt hus utan rest runt hos vänner/hotell) och idag kört bil 4 timmar och sen packat upp/bäddat sängar/tvättat tre tvättar/handlat mat etc så kommer jag att ta det lugnt ikväll. Jag har inga ambitioner att slå någon tid. Bara att ha kul och springa av mig den senaste veckans stress under ett roligt lopp. 

  

2 reaktioner till “Midnattsloppet 2015: del 1

Kommentera gärna

