Långpass över hallandsåsen

Idag stack jag ut innan barnen ätit klart sin frukost. Jag hade planerat att springa till deras simskola. En liten tur på 16km. Det var lite för kort för mig så jag körde en 3km-runda innan jag satte av. Fick ihop 19,5km vilket blev lite kortare än jag tänkt så om jag gör det igen ska jag nog springa igenom stan. 

Det var iallafall härligt att springa vägen som jag åkt med bil så många gånger. Känslan av att veta att jag kan springa den är grym. 

   

   

  

     
Efteråt beställde jag en hälsosam kycklingsallad. Men vem försökte jag lura. Snart hade jag tagit över makens carbonara. Kroppen ville ha pasta! 

6 reaktioner till “Långpass över hallandsåsen

  1. Tack!!!! Läste ditt inlägg i går och hade det i bakhuvudet på mitt pass i dag så jag lyckades få ihop 21 km -lycka! Började springa för 3 år sedan för att få hälsa och tappa kg, minus 25 har det blivit 🙂 har en permanent kotförskjutning i ryggen så löpning är inget jag tar för givet utan njuter numer av varje runda! Tack för den pepp du ger genom att dela med dig av din träning ❤️

Kommentera gärna

