En bra dag

Jag snosade för länge imorse och missade promenad med grannen. Men bortsett från det har dagen varit bra i träningsväg 

Jag glömde iofs tränings-bh till gymmet men eftersom det var ett pass utan hopp och skutt gick det bra ändå. (Inbillade mig iofs att alla kollade på mina boobies)

Körde 45 min styrka och var precis lagom trött efteråt. 

  

På kvällen gick jag dagens tredje korta promenad (30 min). Efter det hade jag galet mycket myggbett. När jag kliade insåg jag att jag har sjukt stora hårda muskler på benen. All löpning såklart. Jag har bara aldrig tänkt på mina benmuskler förut. Kändes riktigt bra. 
    
  

Och efter promenaden plockade jag blåbär på tomten. Sen la jag mig i soffan och såg TRE program om Jan Stenbeck på raken.  Barnen har åkt till Skåne och det känns som att jag har all tid i världen just nu. Fantastisk känsla. 

Imorgon planerar jag att springa intervaller på morgonen. Om det blir ute eller löpband vet jag inte. Densom läser får se. 

 

Kommentera gärna

