4 inlägg i ett

Nu har jag haft en sån där helg när jag gjort en massa rolia saker och inte bloggat. Och därmed missat 4 inlägg i bloggutmaningen. Vi kör dem nu istället:

Utlandsträning

Asså utlandsträning, så himla göttigt. Det är n og en av de saker jag uppskattar mest med den här nya träningspersonen jag blivit. Att jag alltid tar med träningskläder och hittar träningsmöjligheter på resan. Att det inte innebär ett avbrott utan en möjlighet till nya löpsträckor och intryck. Aldrig mer ligga på solstol hela semestern! Senaste var ju när jag har i Helsingfors på tjejresa och sprang på morgonen. Så himla himla härligt

Om 10 år

Om 10 år är jag 48 år, då ska jag ha tagit mig igenom ett marathon! Och jag kommer fortfarande att träna och röra på mig och göra mitt bästa för att ta hand om den här kropen. Förhoppningsvis har jag då en 14 och en 16 åring som gillar att träna med mig.

Därför skriver jag

För att jag inte kan låta bli!

Ett mål jag missat

Jag sätter oftast inte för höga mål. Jag brukar sätta mål som jag vet att jag klarar, då blir jag glad och känner att jag kan ge lite mer och så höjer jag målet till nästa gång. På så sätt har jag långsamt lyckats bli bättre och klarat allt jag velat klara. Så istället för att skriva om mål jag missat skriver jag om några mål jag bara inte klarat än.

  • gå armgång i hela monkeybaren
  • göra en chin
  • springa 5km på under 30 min som standardfart
  • springa ett marathon

Ett av dessa mål har jag nästan nått redan. Mer om det i ett senare inlägg…

Kommentera gärna

