Sporter jag utövat

Jag stod på ett par skidor när jag var två år. Sen gick det bara utför. Hihihi. 

 

Jag 2 år gammal
 
Nä men seriöst. Jag föddes på Frösön och åkte skidor så fort jag kunde stå upp typ.  Sen fortsatte min sportiga bana med balett, gymnastik, ridning, volleyboll, tennis, simning, och fotboll. Sen upptäckte jag killar och alkohol och tog en lång träningspaus. Körde lite kickboxning iofs. Det var kul. Och så gick vi på razastan och drack öl efter varje träningspass. 

Jag hoppas att mina barn håller kvar i träningen även om de jagar efter det andra (eller samma) könet. 

Min 4- åring i skidbacken
Kommentera gärna

