Favoritinspiratör

Jag har nog ingen favoritinspiratör. Jag har många inspiratörer, men ingen favorit. Alla runtomkring mig som dagligen kämpar för att få ihop vardagspussel och träning inspirerar mig. Kollegorna som bjuder med mig att springa på lunchen, tjejerna i min träningsgrupp på facebook som kan få mig att köra 100 knäböj efter middagen och alla andra bloggare som skriver om sin träning. Vardagsmänniskor som ser till att träningen blir av. De inspirerar mig mer än alla PT och tävlingsmänniskor.

Japp, jag talar om er, ni inspirerar mig! Tack för det!

Det här inlägget är en del i upp & hoppas bloggutmaning för juni

2 reaktioner till “Favoritinspiratör

  1. Håller helt med – det är lättare att relatera till de vanliga människorna som kämpar med att få in träningen i vardagen, precis som en själv, därför inspirerar de mer än ”proffsen”.

Kommentera gärna

