Drömträning

Jag missade gårdagens bloggrubrik pga satt i fåtöljen och sträckläste en kompis deckarmanus istället. Så spännande. Anyway. Drömträning var rubriken och jag tänker att det är att att träna tillsammans med vänner som inspirerar mig. All träning blir roligare och bättre om man gör den ihop tycker jag.

En träningsresa skulle inte vara helt fel. Det drömmer jag om. Gärna med familjen men min man skulle hellre bada naken i glödande lava än att åka på träningsresa hälsar han. Men nu ska Lovisa kanske börja planera en familje-träningsresa i thailand och det kunde han faktist tänka sig, så kanske att min drömträning blir av.

Det här inlägget är en del av en bloggutmaning

Kommentera gärna

