Sommarlista – det här vill jag träna i sommar

   

 1. Bada så mycket som möjligt

2. Simma längder medan barnen är på simskola

2. Vattenspridarkull med mina barn

3. Cykla till byn och köpa glass

4. Springa på morgonen och kasta mig i havet efteråt

5. Tennis med sonen som ska gå i tennisskola

6. Kvällspromenader med maken när barnen somnat och mormor/morfar ”vaktar”

Åh, sommaren! Nu är den här och jag mår så mycket bättre och det här kommer att bli en så bra sommar, jag känner det på mig!

Det här inlägget är en del av den där bloggutmaningen

2 reaktioner till “Sommarlista – det här vill jag träna i sommar

  1. Härligt! Det är mycket vatten med i mina sommarplaner också 🙂
    Kvällssimning i sjön, dopp efter joggrundor, kasta sig i poolen efter en svettig volleybollmatch…

Kommentera gärna

