Mitt första träningsminne

Jag är 7 år och går på balett. Jag känner mig alltid fel och klumpig och förstår inte vad som förväntas av mig. Vi står vid en stång och gör olika rörelser och jag förstår inte varför. 

Jag fortsatte inte med dansen. 

Istället red jag, gick på gymnastik, spelade volleyboll och fotboll. Jag var inte speciellt bra på nåt men det var bra sammanhållning och jag hade roligt. 

Sen upptäckte jag killar och tog en träningspaus på 24 år ungefär. Tills jag gifte mig. Då började jag träna igen. Hahaha. 
Det här inlägget är en del av en bloggutmaning. 

5 reaktioner till “Mitt första träningsminne

Kommentera gärna

