En introduktion till min träningsblogg

Jag startade bloggen enbart för mig själv. För att det kändes viktigt att dokumentera och faktiskt kunna se mina framsteg när saker kändes motigt. Som nu när jag tycker att jag inte gör nåt vettigt med träningen. Och så tittar jag tillbaka och  inser jag att det inte var mycket mer än ett år sedan jag sprang en mil första gången. Att för ungefär ett år sedan oroade jag mig inför mitt första millopp och nu har jag sprungit en halvmara och funderar på maran nästa år.

Och så började ni läsa och kommentera. Så numåste jag ju träna och skriva om det, eller hur 🙂

Min träningsblogg är en träningsdagbok som förhoppningsvis kan inspirera andra soffpotäter.

Välkommen hit!

 

 

 

Det här inlägget är en del av Bloggutmaningen juni

 

 

6 reaktioner till “En introduktion till min träningsblogg

Kommentera gärna

