Fredagsfys

Jag kom till gymmet och hade ingen lust att springa. Det fick bli ett överkroppspass istället. Mycket trevlig omväxling. Sen sprang jag en kilometer på bandet ändå bara för att. 

Nu är jag fredagsfysad!

Jag handlade jordgubbar för 50kr lådan idag och tänkte att det var lyxigt av mig att köpa det till mina barn, att jag väljer att lägga pengar på färska goda bär åt dem. Sen råkade jag visst smälla i mig alla gubbarna själv… De var så goda ju. 

Så jag är fredagsmysad också. 

  

2 reaktioner till “Fredagsfys

Kommentera gärna

